Pages
-
-
Aktivna rizična ponašanja djece u vrtiću i načini provođenja vremena djeteta u obitelji
-
Ana Krnjus Temeljni cilj rada bio je analizirati odnose između nekih aktivnih rizičnih problema u ponašanju djece rane i predškolske dobi u vrtiću i načine provođenja vremena djece kada su sa svojim roditeljima. Istraživanje se provelo u dva naselja Istarske županije, Višnjanu i Tinjanu, s uzorkom od 60 ispitanika. Ispitanici su bila djeca (N=60; M=36, Ž=24, AS=4,9, SD=1,16) koja pohađaju dječje vrtiće u navedenim gradovima i njihovi su roditelji dali informirani pristanak za...
-
-
Aktivnosti penjanja i silaženja kao prirodnih oblika kretanja za djecu predškolske dobi
-
Katarina Čargonja Ovaj završni rad pod naslovom „Aktivnosti penjanja i silaženja kao prirodnih oblika kretanja djece predškolske dobi”, sadrži teorijski, akcijski i programski dio.
Prvi dio rada obuhvaća definiciju i podjelu motoričkih znanja s posebnim naglaskom na biotička motorička znanja za savladavanje prepreka i otpora. U akcijskom djelu su tabelarno i grafički prikazani dobiveni rezultati istraživanja te tekstualni osvrt kroz analizu i raspravu.
Treći dio rada sadrži elementarne igre i...
-
-
Aktivnosti razvrstavanja i analize podataka u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
-
Ivana Erdelja Podaci predstavljaju bogatstvo informacija koje svakodnevno prikupljamo o našem svakodnevnom okruženju. Kako bismo im pridali značaj, neophodno je posjedovati sposobnost učinkovite obrade podataka, njihova razvrstavanja, organiziranja, prezentiranja i interpretiranja. Jedno od ključnih saznanja koje se potiče istraživanjem analize podataka kod djece jest da prikupljanje podataka služi svrsi otkrivanja odgovora na pitanja koja nemaju očigledno rješenje. Kako bi se potakle vještine...
-
-
Analiza aktivnosti za poticanje algoritamskog načina razmišljanja u dječjem vrtiću
-
Marta Ožanić Algoritamsko se razmišljanje primjenjuje kao aktivnost čija je svrha pružiti pomoć u identificiranju i rješavanju problema temeljenih na svakodnevnom životu. U ranoj i predškolskoj dobi, algoritamsko razmišljanje može se razvijati bez uporabe računala. Ovaj rad za cilj ima opravdati implementaciju algoritamskog razmišljanja u odgojno-obrazovnu praksu. Algoritamsko razmišljanje omogućuje integraciju svih razvojnih područja i svih konteksta života, s obzirom da su algoritmi...
-
-
Analiza baterija testova za mjerenje tjelesne spremnosti u odgojnom-obrazovnom sustavu
-
Irma Rizvić Cilj istraživanja bio je napraviti sustavan pregled i analizu postojećih baterija testova za mjerenje tjelesne spremnosti u kineziološkoj edukaciji po domenama te utvrditi kvalitativne razlike između istih. Želi se odrediti složenost i zastupljenost određenih testova, vremenski angažman potreban za provedbu istih te utvrditi jesu li testovi usmjereni zdravstvenom fitnesu ili maksimalnom sportskom dosegu. Za utvrđivanje razlika između varijabli korištena je metoda sadržaja,...
-
-
Analiza kinezioloških programa za djecu rane i predškolske dobi
-
Lana Primožić Cilj ovog rada bio je analizirati dostupne kineziološke programe za djecu koji se nude u institucijskom i izvaninstitucijskom kontekstu te utvrditi postoje li određene kvalitativne razlike između istih. Metodom analize sadržaja analizirani su internetski dostupni sadržaji. U daljnjim koracima istraživanja grupirani su i analizirani kineziološki programi koji se provode unutar odgojno- obrazovne ustanove te izvan nje. Rezultati ukazuju da se unutar institucijskoga konteksta provode...
-
-
Analiza pozitivnih afektivnih stanja odgajatelja
-
Sanja Čačić Za kvalitetan rad odgajatelja nisu samo važne kompetencije kojima odgajatelj raspolaže, već i odrednice implicitne kognicije s kojima odgajatelj svakodnevno dolazi u svoju vrtićku skupinu. Osnovni cilj ovog istraživanja bio je ispitati pozitivna i negativna afektivna stanja odgajatelja predškolske djece, te njihov omjer. U istraživanju je sudjelovalo 152 ispitanika, od čega 115 studenata Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, polaznika diplomske razine studija Ranog i...
-
-
Analiza programa za poticanje znanstvene pismenosti u predškolskom periodu kao dobrobiti za potencijalno darovitu djecu
-
Vedrana Rajković Djeca rane i predškolske dobi imaju izraženu znatiželju za istraživanjem svijeta oko sebe pa ih zbog toga nazivamo malim znanstvenicima. Ono što odgajatelji čine kako bi sačuvali njihovu prirodnu znatiželju jesu svakodnevne istraživačke aktivnosti koje su sastavni dio rada s djecom. Istraživačke aktivnosti omogućuju djeci rano otkrivanje znanstvenih koncepata čime se kod djece razvija rana znanstvena pismenost koja je temelj za kasnije učenje. Cilj je ovoga rada analizirati...
-
-
Analiza projekta Rijeka pliva u funkciji svladavanja plivačkog znanja
-
Sara Fumis Cilj ovog rada jest, na temelju prikupljenih podataka, utvrditi koliki je broj učenika obuhvaćeno obukom neplivača u gradu Rijeci; koliki je udio neplivača među učenicima drugih razreda u 23 osnovne škole u gradu Rijeci i koliki je postotak učenika naučilo plivati nakon 10+ sati obuke plivanja. Uzorak ispitanika činilo je od 2008. godine do 2012. godine 4 127 učenika drugih razreda iz svih osnovnih škola u gradu Rijeci. Ispitanici su testirani tijekom prvog sata obuke plivanja te...
-
-
Analiza stanja i prijedlog prevencije pretilosti u djece rane školske dobi
-
Petra Miš-Čak U zadnjih tridesetak godina uočava se sve veći broj prekomjerno teške i pretile djece. Prekomjerna težina i pretilost, problem je koji predstavlja uzrok velikog broja bolesti, a današnje generacije sve se teže odupiru tom problemu. Radi važnosti uloge ove teme u životu djece, ali i odraslih, u ovom radu razmatrana su brojna istraživanja potaknuta istim problemom. Na osnovu ispitanih morfoloških obilježja (tjelesna visina, tjelesna masa, indeks tjelesne mase, kožni nabori, udio...
-
-
Analiza zastupljenosti pokreta u alternativnim programima ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja
-
Ivona Tomée Cilj ovoga rada bio je analizirati zastupljenost pokreta u alternativnim programima
ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, odnosno utvrditi razinu zastupljenosti
pokreta u alternativnim programima koji se provode u specifičnim ustanovama ranog
odgoja u Republici Hrvatskoj te usporediti s razinom zastupljenosti pokreta u
redovnom programu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja.
U istraživanju je korištena metoda analize sadržaja gdje su analizirani kurikulumi
dječjih...
-
-
Andersenove bajke u suvremenom metodičkom ruhu
-
Anamarija Ljevar Cilj rada je prikazati suvremene metodičke pristupe, strategije i postupke u interpretaciji
Andersenovih bajki s učenicima razredne nastave. Stoga su u praktičnom dijelu diplomskog
rada predstavljeni novi metodički modeli u interpretaciji bajki Hansa Christiana Andersena.
Bajke koje su uključene u metodičke modele su: Postojani kositreni vojnik, Snježna kraljica,
Carevo novo ruho i Mala sirena. Bajke Postojani kositreni vojnik i Snježna kraljica prikazane
su kao predložak za...
Pages