Prović, P. (2016). Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija? (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631
Prović, Petra. "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631
Prović, Petra. "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631
Prović, P. (2016). 'Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 26 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631
Prović P. Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija? [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2024 October 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631
P. Prović, "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631