Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?

Petra Prović (2016)
Sveučilište u Rijeci
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Katedra za obrazovne znanosti
Citirajte ovaj rad

Prović, P. (2016). Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija? (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović, Petra. "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović, Petra. "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović, P. (2016). 'Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović P. Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija? [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

P. Prović, "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631