Brajdić, T. (2016). Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867
Brajdić, Tihana. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867
Brajdić, Tihana. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867
Brajdić, T. (2016). 'Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867
Brajdić T. Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867
T. Brajdić, "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867