Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja

Tihana Brajdić (2016)
Sveučilište u Rijeci
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Katedra za obrazovne znanosti
Citirajte ovaj rad

Brajdić, T. (2016). Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867

Brajdić, Tihana. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867

Brajdić, Tihana. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867

Brajdić, T. (2016). 'Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867

Brajdić T. Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867

T. Brajdić, "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867