Brajdić, T. (2016). Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867
Brajdić, Tihana. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867
Brajdić, Tihana. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867
Brajdić, T. (2016). 'Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867
Brajdić T. Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867
T. Brajdić, "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867