Hertarić, J. (2017). Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390
Hertarić, Jelena. "Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390
Hertarić, Jelena. "Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390
Hertarić, J. (2017). 'Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390
Hertarić J. Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390
J. Hertarić, "Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390