Hertarić, J. (2017). Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390
Hertarić, Jelena. "Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390
Hertarić, Jelena. "Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390
Hertarić, J. (2017). 'Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390
Hertarić J. Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390
J. Hertarić, "Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390