Barković Loci, E. (2016). Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897
Barković Loci, Eva. "Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897
Barković Loci, Eva. "Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897
Barković Loci, E. (2016). 'Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897
Barković Loci E. Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897
E. Barković Loci, "Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897