diplomski rad
Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi

Eva Barković-Loci (2016)
Sveučilište u Rijeci
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Katedra za obrazovne znanosti
Citirajte ovaj rad...

Barković Loci, E. (2016). Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897

Barković Loci, Eva. "Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897

Barković Loci, Eva. "Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897

Barković Loci, E. (2016). 'Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897

Barković Loci E. Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897

E. Barković Loci, "Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897