prikaz prve stranice dokumenta Organizacija kinezioloških aktivnosti i njihov utjecaj na fiziološko opterećenje u paralelno-izmjeničnoj i izmjeničnoj postavi vježbanja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Organizacija kinezioloških aktivnosti i njihov utjecaj na fiziološko opterećenje u paralelno-izmjeničnoj i izmjeničnoj postavi vježbanja

Jug, Petra
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Jug, P. (2022). Organizacija kinezioloških aktivnosti i njihov utjecaj na fiziološko opterećenje u paralelno-izmjeničnoj i izmjeničnoj postavi vježbanja (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:097289

Jug, Petra. "Organizacija kinezioloških aktivnosti i njihov utjecaj na fiziološko opterećenje u paralelno-izmjeničnoj i izmjeničnoj postavi vježbanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:097289

Jug, Petra. "Organizacija kinezioloških aktivnosti i njihov utjecaj na fiziološko opterećenje u paralelno-izmjeničnoj i izmjeničnoj postavi vježbanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:097289

Jug, P. (2022). 'Organizacija kinezioloških aktivnosti i njihov utjecaj na fiziološko opterećenje u paralelno-izmjeničnoj i izmjeničnoj postavi vježbanja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 18 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:097289

Jug P. Organizacija kinezioloških aktivnosti i njihov utjecaj na fiziološko opterećenje u paralelno-izmjeničnoj i izmjeničnoj postavi vježbanja [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2022 [cited 2024 November 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:097289

P. Jug, "Organizacija kinezioloških aktivnosti i njihov utjecaj na fiziološko opterećenje u paralelno-izmjeničnoj i izmjeničnoj postavi vježbanja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:097289

Please login to the repository to save this object to your list.