master's thesis
How do Preschool Educators Evaluate the Contribution of Professional Development to the Acquirement of Specific Competences?

Petra Prović (2016)
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for Educational Sciences
Cite this document...

Prović, P. (2016). Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija? (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović, Petra. "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović, Petra. "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović, P. (2016). 'Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

Prović P. Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija? [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631

P. Prović, "Kako odgajatelji procjenjuju doprinos stručnog usavršavanja u stjecanju pojedinih kompetencija?", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:955631