prikaz prve stranice dokumenta Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja

Brajdić, Tihana
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for Educational Sciences

Cite this document

Brajdić, T. (2016). Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867

Brajdić, Tihana. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867

Brajdić, Tihana. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867

Brajdić, T. (2016). 'Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867

Brajdić T. Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867

T. Brajdić, "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse: implikacije za profesionalni razvoj odgajatelja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:838867

Islandora Bookmark - Please login to use this feature