master's thesis
Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?

Iva Marković (2018)
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Cite this document...

Marković, I. (2018). Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina? (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378

Marković, Iva. "Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378

Marković, Iva. "Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378

Marković, I. (2018). 'Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 24 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378

Marković I. Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina? [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2019 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378

I. Marković, "Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378