Marković, I. (2018). Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina? (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378
Marković, Iva. "Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378
Marković, Iva. "Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378
Marković, I. (2018). 'Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 15.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378
Marković I. Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina? [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 15.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378
I. Marković, "Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378