diplomski rad
Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?

Iva Marković (2018)
Sveučilište u Rijeci
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Citirajte ovaj rad

Marković, I. (2018). Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina? (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378

Marković, Iva. "Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378

Marković, Iva. "Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378

Marković, I. (2018). 'Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 20.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378

Marković I. Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina? [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 20.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378

I. Marković, "Kako učitelji razumijevaju kreativnost i vlastitu ulogu u kreiranju inovativnih odgojno-obrazovnih okolina?", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:560378