master's thesis
Psychosocial and Neurocognitive Aspects of ICT Use in Early and Peschool Education

Jelena Hertarić (2017)
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for Educational Sciences
Cite this document...

Hertarić, J. (2017). Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390

Hertarić, Jelena. "Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390

Hertarić, Jelena. "Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390

Hertarić, J. (2017). 'Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 20 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390

Hertarić J. Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2019 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390

J. Hertarić, "Psihosocijalni i neurokognitivni aspekti upotrebe informacijsko-komunikacijske tehnologije u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:377390