prikaz prve stranice dokumenta Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije

Dobranić, Adela
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for Educational Sciences

Cite this document

Dobranić, A. (2017). Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić, Adela. "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić, Adela. "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić, A. (2017). 'Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 28 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić A. Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2020 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

A. Dobranić, "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Islandora Bookmark - Please login to use this feature