master's thesis
Correlation of Self-assesed Efficiency in Teaching of ADHD Pupil and Believes of Benefites of Educational Inclusion

Adela Dobranić (2017)
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for Educational Sciences
Cite this document...

Dobranić, A. (2017). Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić, Adela. "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić, Adela. "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić, A. (2017). 'Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić A. Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

A. Dobranić, "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761