diplomski rad
Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije

Adela Dobranić (2017)
Sveučilište u Rijeci
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Katedra za obrazovne znanosti
Citirajte ovaj rad...

Dobranić, A. (2017). Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić, Adela. "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić, Adela. "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić, A. (2017). 'Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić A. Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

A. Dobranić, "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761