master's thesis
The Contribution of Neurocognitive Research to the Application of the Principles of Designing a Stimulating Developmental Environment at Early and Preschool Age

Eva Barković-Loci (2016)
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for Educational Sciences
Cite this document...

Barković Loci, E. (2016). Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897

Barković Loci, Eva. "Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897

Barković Loci, Eva. "Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897

Barković Loci, E. (2016). 'Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897

Barković Loci E. Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897

E. Barković Loci, "Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897