Sveučilište u Rijeci Učiteljski fakultet Katedra za interdisciplinarne i prirodne znanosti
Citirajte ovaj rad
Kršul, K. (2021). Važnost teorije višestrukih inteligencija u funkciji poticanja potencijalno darovite djece rane i predškolske dobi (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:585421
Kršul, Karla. "Važnost teorije višestrukih inteligencija u funkciji poticanja potencijalno darovite djece rane i predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:585421
Kršul, Karla. "Važnost teorije višestrukih inteligencija u funkciji poticanja potencijalno darovite djece rane i predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:585421
Kršul, K. (2021). 'Važnost teorije višestrukih inteligencija u funkciji poticanja potencijalno darovite djece rane i predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 18.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:585421
Kršul K. Važnost teorije višestrukih inteligencija u funkciji poticanja potencijalno darovite djece rane i predškolske dobi [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2021 [pristupljeno 18.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:585421
K. Kršul, "Važnost teorije višestrukih inteligencija u funkciji poticanja potencijalno darovite djece rane i predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:585421