Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja
Mršić, S. (2019). Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:089369
Mršić, Sarah. "Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:089369
Mršić, Sarah. "Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:089369
Mršić, S. (2019). 'Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:089369
Mršić S. Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:089369
S. Mršić, "Razlike u samoprocijenjenoj učinkovitosti u poučavanju učenika s teškoćama u ponašanju s obzirom na procijenjene potrebe za dodatnom pomoći u učenju i korekcije ponašanja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:089369