Barać, P. (2016). Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:782698
Barać, Petra. "Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:782698
Barać, Petra. "Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:782698
Barać, P. (2016). 'Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:782698
Barać P. Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:782698
P. Barać, "Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:782698