prikaz prve stranice dokumenta Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost

Poljak, Ivona
Sveučilište u Rijeci
Učiteljski fakultet

Citirajte ovaj rad

Poljak, I. (2018). Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:248114

Poljak, Ivona. "Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:248114

Poljak, Ivona. "Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:248114

Poljak, I. (2018). 'Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 17.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:248114

Poljak I. Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 17.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:248114

I. Poljak, "Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:248114

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.