prikaz prve stranice dokumenta Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost

Poljak, Ivona
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Poljak, I. (2018). Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:248114

Poljak, Ivona. "Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:248114

Poljak, Ivona. "Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:248114

Poljak, I. (2018). 'Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 28 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:248114

Poljak I. Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2020 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:248114

I. Poljak, "Dobne razlike među učenicima s obzirom na konvergentno-integrativnu kreativnost", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:248114

Islandora Bookmark - Please login to use this feature