Vrućina, M. (2017). Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681
Vrućina, Matea. "Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681
Vrućina, Matea. "Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681
Vrućina, M. (2017). 'Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 08.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681
Vrućina M. Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 08.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681
M. Vrućina, "Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681