master's thesis
Teacher's Self-assesed Efficiency in Teaching of ADHD Pupil

Matea Vrućina (2017)
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for Educational Sciences
Cite this document...

Vrućina, M. (2017). Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681

Vrućina, Matea. "Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681

Vrućina, Matea. "Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681

Vrućina, M. (2017). 'Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 18 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681

Vrućina M. Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2019 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681

M. Vrućina, "Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681