prikaz prve stranice dokumenta Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije

Dobranić, Adela
Sveučilište u Rijeci
Učiteljski fakultet
Katedra za interdisciplinarne i prirodne znanosti

Citirajte ovaj rad

Dobranić, A. (2017). Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić, Adela. "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić, Adela. "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić, A. (2017). 'Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Dobranić A. Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

A. Dobranić, "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.