Dobranić, A. (2017). Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761
Dobranić, Adela. "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761
Dobranić, Adela. "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761
Dobranić, A. (2017). 'Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761
Dobranić A. Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761
A. Dobranić, "Povezanost samoprocijenjene učinkovitosti u radu s učenicima s ADHD-om i uvjerenja o dobrobiti inkluzije", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:230761