Čabraja, M. (2017). Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814
Čabraja, Marina. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814
Čabraja, Marina. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814
Čabraja, M. (2017). 'Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814
Čabraja M. Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814
M. Čabraja, "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814