prikaz prve stranice dokumenta Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje

Čabraja, Marina
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for Educational Sciences

Cite this document

Čabraja, M. (2017). Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814

Čabraja, Marina. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814

Čabraja, Marina. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814

Čabraja, M. (2017). 'Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 28 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814

Čabraja M. Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2020 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814

M. Čabraja, "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814

Islandora Bookmark - Please login to use this feature