prikaz prve stranice dokumenta Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces

Ezgeta, Ivana
Sveučilište u Rijeci
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Katedra za metodike nastavnih predmeta prirodnih i društvenih znanosti

Citirajte ovaj rad

Ezgeta, I. (2017). Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511

Ezgeta, Ivana. "Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511

Ezgeta, Ivana. "Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511

Ezgeta, I. (2017). 'Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 26.01.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511

Ezgeta I. Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 26.01.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511

I. Ezgeta, "Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.