Barković Loci, E. (2016). Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897
Barković Loci, Eva. "Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897
Barković Loci, Eva. "Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897
Barković Loci, E. (2016). 'Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897
Barković Loci E. Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897
E. Barković Loci, "Doprinos neurokognitivnih istraživanja u primjeni principa dizajniranja poticajne razvojne okoline u ranoj i predškolskoj dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:076897