završni rad
Značenje ritma kao odgojno-obrazovnog načela u waldorfskoj pedagogiji

Žgomba, Matea
Sveučilište u Rijeci
Učiteljski fakultet
Katedra za humanističke znanosti i umjetnička područja

Citirajte ovaj rad

Žgomba, M. (2024). Značenje ritma kao odgojno-obrazovnog načela u waldorfskoj pedagogiji (Završni rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:790538

Žgomba, Matea. "Značenje ritma kao odgojno-obrazovnog načela u waldorfskoj pedagogiji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:790538

Žgomba, Matea. "Značenje ritma kao odgojno-obrazovnog načela u waldorfskoj pedagogiji." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:790538

Žgomba, M. (2024). 'Značenje ritma kao odgojno-obrazovnog načela u waldorfskoj pedagogiji', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:790538

Žgomba M. Značenje ritma kao odgojno-obrazovnog načela u waldorfskoj pedagogiji [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2024 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:790538

M. Žgomba, "Značenje ritma kao odgojno-obrazovnog načela u waldorfskoj pedagogiji", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:790538

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.