Petrić, K. (2019). Pokret u integriranom kurikulumu – utjecaj prostornog uređenja na razinu kretanja u istraživačkim aktivnostima djece rane dobi (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:137280
Petrić, Kristina. "Pokret u integriranom kurikulumu – utjecaj prostornog uređenja na razinu kretanja u istraživačkim aktivnostima djece rane dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:137280
Petrić, Kristina. "Pokret u integriranom kurikulumu – utjecaj prostornog uređenja na razinu kretanja u istraživačkim aktivnostima djece rane dobi." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:137280
Petrić, K. (2019). 'Pokret u integriranom kurikulumu – utjecaj prostornog uređenja na razinu kretanja u istraživačkim aktivnostima djece rane dobi', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 17.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:137280
Petrić K. Pokret u integriranom kurikulumu – utjecaj prostornog uređenja na razinu kretanja u istraživačkim aktivnostima djece rane dobi [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2019 [pristupljeno 17.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:137280
K. Petrić, "Pokret u integriranom kurikulumu – utjecaj prostornog uređenja na razinu kretanja u istraživačkim aktivnostima djece rane dobi", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:137280