Petrić, K. (2019). Pokret u integriranom kurikulumu – utjecaj prostornog uređenja na razinu kretanja u istraživačkim aktivnostima djece rane dobi (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:137280
Petrić, Kristina. "Pokret u integriranom kurikulumu – utjecaj prostornog uređenja na razinu kretanja u istraživačkim aktivnostima djece rane dobi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:137280
Petrić, Kristina. "Pokret u integriranom kurikulumu – utjecaj prostornog uređenja na razinu kretanja u istraživačkim aktivnostima djece rane dobi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:137280
Petrić, K. (2019). 'Pokret u integriranom kurikulumu – utjecaj prostornog uređenja na razinu kretanja u istraživačkim aktivnostima djece rane dobi', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 15 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:137280
Petrić K. Pokret u integriranom kurikulumu – utjecaj prostornog uređenja na razinu kretanja u istraživačkim aktivnostima djece rane dobi [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2025 February 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:137280
K. Petrić, "Pokret u integriranom kurikulumu – utjecaj prostornog uređenja na razinu kretanja u istraživačkim aktivnostima djece rane dobi", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:137280