završni rad
Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom

Petra Barać (2016)
Sveučilište u Rijeci
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Katedra za obrazovne znanosti
Citirajte ovaj rad...

Barać, P. (2016). Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:782698

Barać, Petra. "Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:782698

Barać, Petra. "Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:782698

Barać, P. (2016). 'Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 23.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:782698

Barać P. Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:782698

P. Barać, "Odgajateljeva percepcija inkluzije djece s autizmom", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:782698