Osojnak, L. (2018). Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145
Osojnak, Lana. "Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145
Osojnak, Lana. "Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145
Osojnak, L. (2018). 'Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 13.02.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145
Osojnak L. Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2018 [pristupljeno 13.02.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145
L. Osojnak, "Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145