prikaz prve stranice dokumenta Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja

Osojnak, Lana
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Osojnak, L. (2018). Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145

Osojnak, Lana. "Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145

Osojnak, Lana. "Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145

Osojnak, L. (2018). 'Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 14 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145

Osojnak L. Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2025 February 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145

L. Osojnak, "Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145

Please login to the repository to save this object to your list.