master's thesis
Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja

Lana Osojnak (2018)
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Cite this document...

Osojnak, L. (2018). Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145

Osojnak, Lana. "Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145

Osojnak, Lana. "Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145

Osojnak, L. (2018). 'Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 20 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145

Osojnak L. Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2019 March 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145

L. Osojnak, "Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145