Osojnak, L. (2018). Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145
Osojnak, Lana. "Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145
Osojnak, Lana. "Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145
Osojnak, L. (2018). 'Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 14 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145
Osojnak L. Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2025 February 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145
L. Osojnak, "Provjera dobrobiti senzornih aktivnosti i poticaja u radu s djecom rane dobi: Mogućnosti objektivnih mjerenja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:054145