završni rad
Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces

Ivana Ezgeta (2017)
Sveučilište u Rijeci
Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet
Katedra za metodike nastavnih predmeta prirodnih i društvenih znanosti
Citirajte ovaj rad...

Ezgeta, I. (2017). Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511

Ezgeta, Ivana. "Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511

Ezgeta, Ivana. "Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces." Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511

Ezgeta, I. (2017). 'Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces', Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 18.04.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511

Ezgeta I. Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces [Završni rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2017 [pristupljeno 18.04.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511

I. Ezgeta, "Stavovi psihologa o govoru i mišljenju - implikacije za neposredni odgojno-obrazovni proces", Završni rad, Sveučilište u Rijeci, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:122511