diplomski rad
Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave

Weiss, Dajana
Sveučilište u Rijeci
Učiteljski fakultet
Katedra za humanističke znanosti i umjetnička područja

Citirajte ovaj rad

Weiss, D. (2022). Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:247671

Weiss, Dajana. "Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:247671

Weiss, Dajana. "Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:247671

Weiss, D. (2022). 'Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 19.05.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:247671

Weiss D. Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 19.05.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:247671

D. Weiss, "Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:247671

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.