Sveučilište u Rijeci Učiteljski fakultet Katedra za humanističke znanosti i umjetnička područja
Citirajte ovaj rad
Weiss, D. (2022). Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave (Diplomski rad). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:247671
Weiss, Dajana. "Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:247671
Weiss, Dajana. "Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave." Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:247671
Weiss, D. (2022). 'Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave', Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, citirano: 30.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:247671
Weiss D. Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave [Diplomski rad]. Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet; 2022 [pristupljeno 30.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:247671
D. Weiss, "Metodički pristupi poticanja i razvoja čitalačkih kompetencija učenika razredne nastave", Diplomski rad, Sveučilište u Rijeci, Učiteljski fakultet, Rijeka, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:247671