Vrućina, M. (2017). Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681
Vrućina, Matea. "Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681
Vrućina, Matea. "Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681
Vrućina, M. (2017). 'Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 07 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681
Vrućina M. Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2024 December 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681
M. Vrućina, "Samoprocijenjena učinkovitost učitelja u poučavanju učenika s ADHD-om", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:963681