prikaz prve stranice dokumenta Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama

Blažina, Julijana
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Department for Humanties and Artistic Fields

Cite this document

Blažina, J. (2017). Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Blažina, Julijana. "Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Blažina, Julijana. "Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Blažina, J. (2017). 'Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Blažina J. Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

J. Blažina, "Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Please login to the repository to save this object to your list.