Andreškić, L. (2017). Školski kurikulum: usmjerenost ka projektnim aktivnostima učenika (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:762222
Andreškić, Lorena. "Školski kurikulum: usmjerenost ka projektnim aktivnostima učenika." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:762222
Andreškić, Lorena. "Školski kurikulum: usmjerenost ka projektnim aktivnostima učenika." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:762222
Andreškić, L. (2017). 'Školski kurikulum: usmjerenost ka projektnim aktivnostima učenika', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 15 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:762222
Andreškić L. Školski kurikulum: usmjerenost ka projektnim aktivnostima učenika [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2024 November 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:762222
L. Andreškić, "Školski kurikulum: usmjerenost ka projektnim aktivnostima učenika", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:762222