Čabraja, M. (2017). Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814
Čabraja, Marina. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814
Čabraja, Marina. "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814
Čabraja, M. (2017). 'Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 17 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814
Čabraja M. Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2024 November 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814
M. Čabraja, "Kreiranje inovativne odgojno-obrazovne prakse - implikacije za učitelje", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:133814