master's thesis
Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine

Malović, Ivana
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Malović, I. (2023). Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:587757

Malović, Ivana. "Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:587757

Malović, Ivana. "Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:587757

Malović, I. (2023). 'Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 24 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:587757

Malović I. Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2023 [cited 2024 April 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:587757

I. Malović, "Dokumentiranje kao strategija razumijevanja dječje participacije u kreiranju kurikula skupine", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:587757

Please login to the repository to save this object to your list.