master's thesis
The role of an enriched environment for neurocognitive development of children in a preschool institution

Jasmina Petković (2016)
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for Educational Sciences
Cite this document...

Petković, J. (2016). Uloga obogaćenog okruženja za neurokognitivni razvoj djeteta u predškolskoj ustanovi (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:208181

Petković, Jasmina. "Uloga obogaćenog okruženja za neurokognitivni razvoj djeteta u predškolskoj ustanovi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:208181

Petković, Jasmina. "Uloga obogaćenog okruženja za neurokognitivni razvoj djeteta u predškolskoj ustanovi." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:208181

Petković, J. (2016). 'Uloga obogaćenog okruženja za neurokognitivni razvoj djeteta u predškolskoj ustanovi', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:208181

Petković J. Uloga obogaćenog okruženja za neurokognitivni razvoj djeteta u predškolskoj ustanovi [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:208181

J. Petković, "Uloga obogaćenog okruženja za neurokognitivni razvoj djeteta u predškolskoj ustanovi", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:208181