Srdić, D. (2019). Pozitivna zajednica: stavovi roditelja o kvaliteti suradnje s vrtićem
tijekom prijelaznih perioda djece : Pozitivna zajednica: stavovi roditelja o kvaliteti suradnje s vrtićem tijekom prijelaznih perioda djece (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:798073
Srdić, Duška. "Pozitivna zajednica: stavovi roditelja o kvaliteti suradnje s vrtićem
tijekom prijelaznih perioda djece : Pozitivna zajednica: stavovi roditelja o kvaliteti suradnje s vrtićem tijekom prijelaznih perioda djece." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:798073
Srdić, Duška. "Pozitivna zajednica: stavovi roditelja o kvaliteti suradnje s vrtićem
tijekom prijelaznih perioda djece : Pozitivna zajednica: stavovi roditelja o kvaliteti suradnje s vrtićem tijekom prijelaznih perioda djece." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:798073
Srdić, D. (2019). 'Pozitivna zajednica: stavovi roditelja o kvaliteti suradnje s vrtićem
tijekom prijelaznih perioda djece : Pozitivna zajednica: stavovi roditelja o kvaliteti suradnje s vrtićem tijekom prijelaznih perioda djece', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 13 February 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:798073
Srdić D. Pozitivna zajednica: stavovi roditelja o kvaliteti suradnje s vrtićem
tijekom prijelaznih perioda djece : Pozitivna zajednica: stavovi roditelja o kvaliteti suradnje s vrtićem tijekom prijelaznih perioda djece [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2019 [cited 2025 February 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:798073
D. Srdić, "Pozitivna zajednica: stavovi roditelja o kvaliteti suradnje s vrtićem
tijekom prijelaznih perioda djece : Pozitivna zajednica: stavovi roditelja o kvaliteti suradnje s vrtićem tijekom prijelaznih perioda djece", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:798073