master's thesis
Science-explorative Creativity and Attitudes Towards Encouraging Algorithmic Thinking Through the Use of Educational Games

Maja Štefanić (2018)
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Cite this document...

Štefanić, M. (2018). Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:750242

Štefanić, Maja. "Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:750242

Štefanić, Maja. "Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:750242

Štefanić, M. (2018). 'Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 23 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:750242

Štefanić M. Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2019 March 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:750242

M. Štefanić, "Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:750242