prikaz prve stranice dokumenta Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara

Štefanić, Maja
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education

Cite this document

Štefanić, M. (2018). Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:750242

Štefanić, Maja. "Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:750242

Štefanić, Maja. "Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:750242

Štefanić, M. (2018). 'Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 26 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:750242

Štefanić M. Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2018 [cited 2020 November 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:750242

M. Štefanić, "Znanstveno-istraživačka kreativnost i stavovi prema poticanju algoritamskog mišljenja kroz korištenje edukativnih igara", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:750242

Islandora Bookmark - Please login to use this feature