prikaz prve stranice dokumenta Pozitivna psihologija na poslu - kako odgajatelji percipiraju svoje zadovoljstvo radom u dječjem vrtiću?
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Pozitivna psihologija na poslu - kako odgajatelji percipiraju svoje zadovoljstvo radom u dječjem vrtiću?

Crnčić, Jasna
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for Interdisciplinary and Natural Sciences

Cite this document

Crnčić, J. (2016). Pozitivna psihologija na poslu - kako odgajatelji percipiraju svoje zadovoljstvo radom u dječjem vrtiću? (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:403666

Crnčić, Jasna. "Pozitivna psihologija na poslu - kako odgajatelji percipiraju svoje zadovoljstvo radom u dječjem vrtiću?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:403666

Crnčić, Jasna. "Pozitivna psihologija na poslu - kako odgajatelji percipiraju svoje zadovoljstvo radom u dječjem vrtiću?." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:403666

Crnčić, J. (2016). 'Pozitivna psihologija na poslu - kako odgajatelji percipiraju svoje zadovoljstvo radom u dječjem vrtiću?', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:403666

Crnčić J. Pozitivna psihologija na poslu - kako odgajatelji percipiraju svoje zadovoljstvo radom u dječjem vrtiću? [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2016 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:403666

J. Crnčić, "Pozitivna psihologija na poslu - kako odgajatelji percipiraju svoje zadovoljstvo radom u dječjem vrtiću?", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:403666

Please login to the repository to save this object to your list.