prikaz prve stranice dokumenta Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama

Blažina, Julijana
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for the Methodologies of Teaching Arts and Humanities

Cite this document

Blažina, J. (2017). Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Blažina, Julijana. "Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Blažina, Julijana. "Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Blažina, J. (2017). 'Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 27 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Blažina J. Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2020 November 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

J. Blažina, "Kvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:110436

Islandora Bookmark - Please login to use this feature