undergraduate thesis
The Importance of Understanding the Dynamic Signs of Nonverbal Communication in an Interactional-Communicative Relations between Preschool Teacher and Preschool-Aged Child

Karla Franković (2017)
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for the Methodologies of Teaching Natural and Social Sciences
Cite this document...

Franković, K. (2017). Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:573471

Franković, Karla. "Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:573471

Franković, Karla. "Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:573471

Franković, K. (2017). 'Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 18 April 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:573471

Franković K. Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2019 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:573471

K. Franković, "Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:573471