prikaz prve stranice dokumenta Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi

Franković, Karla
University of Rijeka
Faculty of Teacher Education
Section for the Methodologies of Teaching Natural and Social Sciences

Cite this document

Franković, K. (2017). Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:573471

Franković, Karla. "Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:573471

Franković, Karla. "Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi." Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:573471

Franković, K. (2017). 'Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi', Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 25 November 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:573471

Franković K. Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi [Undergraduate thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2017 [cited 2020 November 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:573471

K. Franković, "Važnost razumijevanja dinamičnih znakova neverbalne komunikacije u interakcijsko-komunikacijskom odnosu odgajatelja i djeteta rane i predškolske dobi", Undergraduate thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2017. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:573471

Islandora Bookmark - Please login to use this feature