University of Rijeka Faculty of Teacher Education Department for Humanties and Artistic Fields
Cite this document
Softić, L. (2024). Refleksivna praksa kao alat praćenja i vrednovanja kvalitete rada ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u procesu samovrednovanja (Master's thesis). Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:447826
Softić, Lidija. "Refleksivna praksa kao alat praćenja i vrednovanja kvalitete rada ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u procesu samovrednovanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:447826
Softić, Lidija. "Refleksivna praksa kao alat praćenja i vrednovanja kvalitete rada ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u procesu samovrednovanja." Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:447826
Softić, L. (2024). 'Refleksivna praksa kao alat praćenja i vrednovanja kvalitete rada ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u procesu samovrednovanja', Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, accessed 23 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:447826
Softić L. Refleksivna praksa kao alat praćenja i vrednovanja kvalitete rada ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u procesu samovrednovanja [Master's thesis]. Rijeka: University of Rijeka, Faculty of Teacher Education; 2024 [cited 2025 January 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:447826
L. Softić, "Refleksivna praksa kao alat praćenja i vrednovanja kvalitete rada ustanove ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u procesu samovrednovanja", Master's thesis, University of Rijeka, Faculty of Teacher Education, Rijeka, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:189:447826